Blogi
Onnistunut ohjelmistoratkaisu asiakaslähtöisen suunnittelun avulla: Tapauskertomus terveysaseman itseilmoittautumisesta
Ohjelmistojärjestelmän hankinta voi olla monimutkainen prosessi, joka vaatii tarkkaa suunnittelua ja oikeanlaisen ratkaisun löytämistä organisaation tarpeisiin. Tässä tapauskertomuksessa tarkastelemme konsultaatiotilannetta, jossa toimin asiantuntijana ennen järjestelmän
Miten voit kiireen keskellä saada riittävästi asiakasymmärrystä?
Aamusta iltapäivään palaveriputkessa, akuutteja ongelman selvityksiä, raportin deadline paukkunut jo toistamiseen ja tiimin kanssa tapaaminen alkaa juuri näillä hetkillä? Kun työpäivät ovat täynnä kaikkea tätä,
Miksi et voi kysyä suoraan asiakkaalta, mitä ominaisuuksia hän ohjelmistoon haluaa – tee sen sijaan nämä 3 toimenpidettä
Menestyvän ohjelmistotuotteen kulmakivenä on asiakasymmärrys. Asiakkailta ei kuitenkaan tulisi kysyä, mitä he ohjelmistolta haluavat. Miksi näin? Tässä blogipostauksessa paljastamme, miksi tämä lähestymistapa ei aina toimi
Asiakastarina: Asiakasymmärrys Grantsin palvelukehityksen tukena
Kun tavoitteena on saada liiketoiminnalle ennustettavuutta, yksi tapa on siirtyä projektiluontoisesta laskutuksesta jatkuvalaskutteiseen. Tämän kaltaisessa murrosvaiheessa tarvitaan asiakasymmärrystä: mikä asiakkaalle tuottaa arvoa ja mistä hän
IT-alan muutokset eivät ole vain teknologiaa: Trendit ja ennusteet vuosille 2024-2029
IT-alan teknologiset muutokset ovat olleet paljon esillä erityisesti tekoälyn myötä. Muutokset teknologiassa ovat tavallista arkea IT-alalla työskenteleville, mutta muutos ei suinkaan lopu tähän. Voidaksemme taata yrityksen menestyksen myös tulevina vuosina, on ymmärrettävä mitkä ovat ratkaisevat tekijät tulevina vuosina erityisesti toimintatapojen ja organisaatiokulttuurin uudistamisen suhteen.
Viimeisimmät julkaisut
- Onnistunut ohjelmistoratkaisu asiakaslähtöisen suunnittelun avulla: Tapauskertomus terveysaseman itseilmoittautumisesta
- Miten voit kiireen keskellä saada riittävästi asiakasymmärrystä?
- Miksi et voi kysyä suoraan asiakkaalta, mitä ominaisuuksia hän ohjelmistoon haluaa – tee sen sijaan nämä 3 toimenpidettä
- Asiakastarina: Asiakasymmärrys Grantsin palvelukehityksen tukena
- IT-alan muutokset eivät ole vain teknologiaa: Trendit ja ennusteet vuosille 2024-2029